niedziela, 27 lipca 2014

Pamiętnik Gabi {1}

27.07.2014
Godz. 09:11

Jezu..... Jak mi się nudzi. Nie wierzę, że to mówię...
Ale ja chcę do szkoły. Z Wiki mam kontakt telefoniczny,
i na MSP, a z Tiną nawet nie mam. Co prawda, z Wiki mogę
się kontaktować. I to jest plus. Ale brakuje mi tych naszych
głupich dziecinnych zabaw. X D Lubicie tą atmosferę nowego
roku szkolnego? Ja kocham. :) Książki pachnące nowością,
wspomnienia z wakacji (których już nazbierałam co nie miara
i to w 1 miesiącu. ;D ) Właśnie, wstawiłam chociaż 1 zdjęcie
z mistrzostw świata? Chyba nie... :/ To teraz wstawię. ;)

Śmiesznie wyszłam. ;) To była
impreza w takim barze, czy coś
w tym stylu. :) Podawali tam dobre
serniki. X D Mniam. : D Ale dość
o tym. : ) Będę robiła jakieś zmiany
na blogu.... Przewidywalnie....

  •   Czat
  • Kursor
  • Jakieś fajne latające cośgi z kursora
  • Czy coś...

Tyle. Pozdrawiam.




~ Gabi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz