niedziela, 27 lipca 2014

Pamiętnik Gabi {2}

28.07.2014
Godz: 07:40

Zaraz jadę na zakupy. Za
dużo czasu nie mam. Piszę
tylko, abyście nie pomyśleli
że umarłam. : D Żyję, mam się
dobrze, i t d. : ) Mój kot Puszek
jest teraz bezzębny (wypadły mu 2
jedynki, na szczęście mleczaki).
Mam mój majątek do dyspozycji,
na zakupach nie zginę. ; P

Wczoraj byłam u Kamy na grilu.
Jej brat jeździł quadem. : ) A
ja z Kamą na rowerach. ;p
Jeździłyśmy po boisku. (acha?)
Potem wam dam zdjęcie efektu zakupów.

*o*

Pobrałam sobie tapetki na mojego
Samsunga Galaxy Y.

TAG ŃE MAM AJFONA JESTEM ŃEMODNA. ;-;

Nom ale wiecie. Takie życie. XDDD
Aha, i reklama:

W BIEDRONCE SĄ MUSUJĄCE KULE
DO KĄPIELI, W KTÓRYCH SĄ BRANSOLETKI
ZIPPIE. KOSZTUJĄ JEDYNIE 4,99!

Ja kiedyś za samą bransoletkę zapłaciłam 8 zł. -,-

O JAKI RZAL. Aha, i ja mam konto na MSP.
Dam namiary... Ale to w następnej notce. :)

Papa!

~Gabi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz