sobota, 26 lipca 2014

To zaczynamy!

Kuzynka przeprowadziła ze mną wywiad, abyście poznały mnie bardziej... : D

Jak masz na imię?
Gabrysia. Dla przyjaciół Gabi. : )

Ile masz lat?
11.

Gotowa na szybkie pytania?
Okej.

3... 2... 1... Zaczynamy! Twoje hobby?
Karate, malowanie.

Ulubiona potrawa?
Gołąbki, i spagetti.

Ulubiony przedmiot szkolny?
Technika.

Najlepsza przyjaciółka?
Wiki, Tini. : D

Koniec szybkich pytań. Teraz dłuugie odpowiedzi. Gotowa?
Oczywiście że tak. :)

3... 2... 1... Zaczynamy! Co wolisz, miasto, wieś...?
Wieś. Mieszkam na wsi, więc miasto, to dla mnie kraina spalin,
głośnych dźwięków, ciasnych mieszkań... Ja mieszkam na wsi.
Nie na takim gospodarstwie, czy coś, tylko na zwykłym kawałku
pola. : )

Czemu założyłaś tego bloga?
Nie wiem. Zainspirował mnie blog Panna-s . Nazwę wymyśliłam...
Tak sobie. ; D Ta odpowiedź nie będzie długa, przykro mi. ; S

Rozumiem. ; ) To tyle. Dziękuję!
To ja dziękuję. Mam materiał na pierwszą notkę. ;D

Wiecie o mnie już wystarczająco. Aha, jeszcze jedno. Moja ulubiona aktorka, to Britney Spears. Jej najlepsza piosenka to One More Time. ♥

~ Gabi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz